Undercover 2
Wanneer agent Bob Lemmens uit het veld gehaald wordt door zijn superieuren, moet hij een collega gaan begeleiden bij een nieuwe undercovermissie. De taak lijkt eenvoudig voor een flik met zijn ervaring, tot de infiltrant spoorloos verdwijnt in de Limburgse grensstreek. Als de plofkraken steeds gewelddadiger worden en de man onvindbaar blijft, begint er voor Bob een race tegen de klok.
Volgt Bob zijn instinct of de instructies van zijn teamleiders? En bovenal, kan hij nieuwe slachtoffers voorkomen?
€ 20.99
Boeken Boeken Boeken
Dag Sinterklaas
Sinterklaas en zijn vrienden beleven heerlijke avonturen samen. Conchita bakt bijzondere albóndigas, de kapiteins ontdekken waarom het kompas van de stoomboot ritselt, Sint en Piet verklappen hoe ze binnenkomen in huizen zonder schoorsteen. Palomita en Conchita gaan op spokenjacht. En wie fietst daar op de daken?
Naar de bekende tv-reeks Dag Sinterklaas van Hugo Matthysen
€ 18.99
Boeken Boeken Boeken
Begeleiding na een afgebroken zwangerschap of abortus
Waar help je vrouwen en partners echt mee? Wat kun je doen, ook als de abortus langer geleden was? Hoe kun je als professional omgaan met dit gevoelige onderwerp?
In Nederland zijn elk jaar 30.000 abortussen. In België 18.000. Een abortus kan veel impact hebben op de vrouw, haar relatie, haar werk, haar gezin, haar gezondheid. Ook jaren later nog.
Door het grote taboe rond abortus is er veel verborgen verdriet. Als professional is het belangrijk om aandacht te hebben voor abortus en de impact die een afbreking ook later nog kan hebben.
Dit boek biedt vele ervaringsverhalen, checklists en tips.
€ 29.99
Boeken Boeken Boeken
Groeispurt
HOE ONTDEK EN BENUT JE HET VERDOKEN POTENTIEEL IN JE ORGANISATIE? HOE BESTENDIG JE DE CONTINUÏTEIT EN GEEF JE EEN BOOST AAN GROEI? HOE BENUT JE EEN CRISIS ALS OPPORTUNITEIT OM TE GROEIEN?
Als alles in beweging is, hebben bedrijfsleiders en managers meer nodig dan visie, strategisch inzicht en lef. Om meerwaarde te creëren en de continuïteit van het bedrijf te verzekeren, is groeien in organisatievolwassenheid een noodzaak. Daardoor wint het bedrijfsecosysteem aan wendbaarheid en kan het vlot inspelen op veranderingen in de omgeving.
Groeispurt reikt een beproefde en gemakkelijk toepasbare oplossing aan om gestaag te groeien. Je groeit in verschillende dimensies zonder het economische aspect uit het oog te verliezen. Aan de hand van een parabel waarin Caroline de hoofdrol speelt, biedt dit boek een tiental loepen aan om op een andere manier naar capaciteit, motivatie en opportuniteiten te speuren.
€ 29.99
Boeken Boeken Boeken
Domme vragen bestaan wel
Hoe overtuig je je baas, je klant, je partner, je kind van wat jij wilt?
Niet door te argumenteren, maar door vooraf de juiste vragen te stellen. Alvorens mensen iets begrijpen, willen ze zich eerst begrepen voelen en dat lukt alleen met topvragen. Domme vragen bestaan wel helpt je op weg om jouw topvragen samen te stellen en zo een betere luisteraar te worden.
€ 29.99
Boeken Boeken Boeken
A seat at the table
Hoe vind je de juiste opportuniteiten en bouw je je netwerk in het bedrijfsleven uit? Hoe trek je divers talent aan om je organisatie te versterken?
A seat at the table biedt een reeks duidelijke handvatten om de zakelijke wereld te laten zien hoe ze meer diversiteit kunnen brengen in hun teams. Als bedrijfsleiders en managers vragen 'waar vinden we goede mensen?' is het antwoord: 'kijk uit het raam, daarbuiten lopen veel talentvolle jonge mensen met een migratie-achtergrond'.
Vanuit zijn eigen verhaal laat auteur Youssef Kobo zien hoe we de kloof kunnen dichten tussen jong divers talent en het bedrijfsleven. Met zijn verhaal schudt hij de wereld wakker, want dat beide groepen elkaar niet gemakkelijk vinden, is niet nodig.
€ 29.99
Boeken Boeken Boeken
De vrouw van 1 miljoen
HOE RAAK JE AF VAN JE GROEIDREMPELS? HOE ONTSLA JE JEZELF ALS JILL OF ALL TRADES? HOE KRIJG JE MEER GRIP OP JE MARKETING, SALES EN CIJFERS?
Vrouwelijke ondernemers zijn in de minderheid. Ze starten minder snel een bedrijf, blijven langer zonder medewerkers, en vragen en krijgen minder financiering. Het ontbreekt hun nochtans niet aan ambitie en talent om een succesvol bedrijf te bouwen. Als vrouwen extern kapitaal ophalen, presteren ze zelfs beter dan mannelijke ondernemers.
In De vrouw van 1 miljoen richt Véronique Bockstal zich tot onderneemsters die de ambitie hebben om naar een omzet van €1 miljoen en meer te schalen. Ze ontleedt de groeidrempels die onderneemsters op hun groeipad ervaren en gidst hen aan de hand van ervaringen, tips, zelf- en bedrijfsscans naar de mijlpaal van €1 miljoen. De uitbouw van een groeibedrijf ligt na het lezen van dit boek binnen handbereik.
€ 29.99
Boeken Boeken Boeken
Reinventing hr data
HOE KUN JE DATA OP EEN ETHISCHE MANIER INZETTEN? WAAROM IS TAALGEBRUIK ZO BELANGRIJK VOOR DE GROEI VAN JE BEDRIJF? HOE TREK JE MET HR-DATA DE BESTE MEDEWERKERS AAN?
Big data en AI hebben de afgelopen twintig jaar verschillende domeinen een gigantische voorsprong gegeven. Grote techspelers zoals Amazon, Google en Facebook bewijzen de enorme impact van big data en AI. Ook op het vlak van hr zijn er verschillende innovatieve analysetools ontwikkeld die ons verrassende en leerrijke inzichten geven in hr-data.
Reinventing hr-data inspireert bedrijven om die nieuwe inzichten en analyses ook zelf toe te passen. Om als bedrijf een toekomst te blijven hebben in de 'war for talent' zal het cruciaal zijn om de eigen hr-data professioneel te ontginnen.
Dit boek toont je de voordelen van HR-analytics, waar de valkuilen liggen en helpt je toekomstige uitdagingen in je bedrijf aan te gaan. De acht uitgewerkte stappen in de employee journey, van aanwerving tot vertrek, gidsen je door de fascinerende wereld van hr-data.
€ 34.99
Boeken Boeken Boeken
De power van post
Hoe neem je printmail op in je mediacampagne? Waarom is digitaal niet altijd beter? Hoe creëer je de perfecte printmail in zes stappen?
In tijden van digitalisering lijkt de ouderwetse brievenpost stilaan een anachronisme. Nochtans willen veel merken niets liever dan letterlijk bij mensen binnenkomen. Klassieke printmail doet precies dat.
De power van post legt uit hoe je printmail inzet voor maximale impact. Dit inspirerende verhaal toont dat printmail een volwaardige plaats verdient in je strategie, ook in communicatie gericht op millennials en generatie Z.
Acht experten delen hun visie over het belang van klassieke reclame in moderne tijden. Aan de hand van de vele voorbeelden uit verschillende sectoren, zowel b2b als b2c, leer je waaruit een waardevolle reclamecampagne bestaat. Werk je in marketing, communicatie, media, de creatieve industrie of bouw je met passie aan je eigen merk? Ontdek dan hoe je met de kracht van papier je consument succesvol overtuigt.
€ 29.99
Boeken Boeken Boeken